تنهایی های یک دلشکسته

این وبلاگ شخصی مخصوص دل نوشته های من است
ممنون میشم اگه نظراتتون و درمورد مطالب و وبلاگ بگید

تنهایی های یک دلشکسته
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۰ تیر۲۳:۳۳

زندگی جدیدمو دیدی؟

خیلی خوبه دیگه تنها نیستم

هر روز با یکی از خاطراتت سر میکنم

خیلی خوبه خیلی خوب...

خوبه که اقلا خاطراتت تنهام نمیزارن

| ۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۳

نظرات  (۵)


سلام علیکم:
فرارسیدن میلاد امام حسن (ع) رو خدمتتون تبریک عرض می کنم.
با مطلبی در مورد حجاب و سخنرانی کوتاه استاد پناهیان به روزیم.
منتظر شما و نظرات مردم سازتون هستیم
یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

سلام علیکم:
وبلاگ جالبی دارید
ممنون میشم منت بزارید و این طرفا هم بیاید(شوق وصال)
التماس دعای فراوان
یا علی
سلام علیکم :
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند:
» خدا در روز قیامت نسبت به حساب بندگانش به اندازه عقلی که در دنیا به آنها داده است باریک بینی می کند.
(اصول کافی ج 1 /ص 12)
با مطلبی در مورد ارتباط با خالق به روزم
منتظر شما عزیزان هستم
خیلی جالبه
حتما سر بزنید
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۱۱ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی جدید به روزیم با عنوان:
اسلام=اخلاق
همراه با سخنرانی بسیار زیبا از
حجت الاسلام سید حسن آقا میری در این باره...
منتظر شما و نظرات زیباتون
یا زهرا
التماس دعا
خیلی وقت است که بی تابم
دلم تاب می خواهد!
و یک هل محکم...
که دلم هری بریزد پایین...
هرچه در خودش تلنبار کرده را...

منتظر حضورتم در:

www.brokenangel.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی