تنهایی های یک دلشکسته

این وبلاگ شخصی مخصوص دل نوشته های من است
ممنون میشم اگه نظراتتون و درمورد مطالب و وبلاگ بگید

تنهایی های یک دلشکسته
آخرین مطالب
نویسندگان
۲۲ بهمن۱۱:۰۰

آهای کسی که بهم میگی نسبت بهت بی اهمیتم حالا گوش بده به اهمیتت که به سرم بلا آورد

از وقتی که نیستی یک شب هم نشد بخاطرت گریه نکرده باشم به خاطرت درد نکشیده باشم آره توهم کم درد نکشیدی اما مثه من نه نمیتونی یک لحظه هم به جای من باشی اگه برام اهمیتی نداشتی تا حالا جاتو یکی دیگه گرفته بود راستی از دلتنگی هات خبری نیست؟!

به خاطرت چه شبهایی منتظر بودم شاید بیای اما...همه اش...

نمیخوام دیگه بلاهایی بشمارم که اهمیتت برام به سرم آورد چون میدونم اگه بشنوی ناراحت میشی

اینارو گفتم تا دیگه بهم تهمت بی عشقی بی اهمیتی نزنی

| ۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۰۰

نظرات  (۱)

۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۳ فـــــ ــــــ ـــــ ـروغ
خداجان!!!

دیگر توان خواستن ندارم

امشب تو دعا کن

من می گویم

امین!!!

akh ke harfaye dele mano neveshte boodi sajjad jan

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی